بدليجات خوشكل

خوشكلترين بدليجات با تنوع زياد در اين سايت عرضه مي شود.

نقره جات چه خاصيتي دارد؟

۶ بازديد

در ساخت بدليجات  از فلزات مختلفي مثل طلا، نقره، مس، برنج يا پلاتين استفاده مي شود. هر يك از اين فلزها تاثير خاصي روي بدن انسان دارند. وقتي از بدليجات استفاده مي كنيد، يون هاي فلز به بدن شما وارد مي شوند و روي بدنتان تاثير مي گذارند. نقره ، يكي از فلزهاي معمول در ساخت بدليجات به شمار مي رود. شايد بسياري از شما صرفا براي زيبايي از نقره استفاده كنيد و از تاثيرات مثبت آن براي سلامت خود آگاه نباشيد. با اين حال اگر از خواص درماني مصنوعات نقره مطلع باشيد، رغبت بسيار بيشتري براي استفاده از آن خواهيد داشت. براي آنكه نقره روي بدن شما تاثير بگذارد، بايد با پوست شما در تماس باشد.

 

 

فوايد استفاده از نقره جات

استفاده از پابند نقره باعث تسكين درد و ضعف پاها مي شود. پابند نقره دماي بدن شما را تنظيم مي كند. پابندهاي نقره، جريان خون را در بدن تنظيم مي كنند. در نتيجه، درد پينه و ورم پاشنه پا بهبود مي يابد . شايد شنيده ايد كه به والدين توصيه مي كنند تا از قاشق و چنگال نقره براي كودك خود استفاده كنند. دليل اين مساله به خواص ضد باكتري نقره بازمي گردد.

وقتي از پابند نقره استفاده مي كنيد، يون هاي نقره وارد بدنتان مي شوند و سيستم ايمني را تقويت مي كنند. يون هاي نقره مي توانند به گيرنده هاي اكسيژن باكتري هاي متصل شوند و آن ها را خفه

كنند. از اين رو اگر در محيط هاي آلوده زندگي مي كنيد يا سيستم ايمني تان ضعيف است، پيشنهاد مي كنيم حتما از نقره استفاده كنيد.استفاده از پابند نقره ، دستگاه توليد مثل زنان را سالم نگه مي دارد. در واقع، استفاده از پابند نقره مي تواند مانع بسياري از بيماري هاي مرتبط با دستگاه توليد مثل زنان شود. 

منبع: سايت گالري فانوس

خواص واقعي سنگ فيروزه از ديدگاه علمي

۷ بازديد

در ساخت بدليجات و جواهرات انواع مختلفي از سنگ هاي معدني استفاده مي شود. سنگ هاي معدني بر اساس براق بودن و درجه خلوص قيمتهاي مختلفي دارند. 
1- فيروزه: فيروزه و مشتقات آن خواص دارويي زيادي دارند و با توجه به ويژگي مغناطيسي آن روي قلب، چشم و كبد تاثير مثبت دارد. سنگ فيروزه با منظم كردن گردش خون به عملكرد قلب كمك مي كند. همچنين در درمان گلو درد، التهابات ريوي و بيماري هاي تنفسي موثر است. در برابر افسردگي ها مفيد است. براي بيماريهايي كه بر اثر كمبود مواد غذايي و تغذيه بد ايجاد مي شود مفيد است. افزايش اعتماد به نفس يكي ديگر از ويژگيها و خواص سنگ فيروزه است كه باعث مي شود در ساخت جواهرات و بدليجات استفاده مي شود. 
فيروزه به رنگ آبي آسماني است و در نيشابور به فراواني يافت مي شود. 
در ايران در ساخت انگشترهاي مردانه و زنانه از سنگ فيروزه استفاده مي شود.

خواص سنگ كهربا بر بدن انسان

۸ بازديد

سنگ كهربا از سنگهايي است كه در ساخت بدليجات و انواع جواهرات استفاده مي شود. كهربا به رنگ زرد مايل به قهوه اي عسلي است. در درمان آلرژي هايي كه از حيوانات و گرده هاي گل ايجاد مي شود بسيار مفيد است. اين سنگ درد دندان در بچه ها تسكين مي دهد. همچنين انواع دردهاي دندان در بزرگسالان را درمان مي كند.التهابات مفاصل، روماتيسم و دردهاي كمر را كاهش مي دهد. زخم ها و التهابات را التيام مي بخشد. كهربا يا سنگ آرامش دهنده نوعي كريستال است كه به اعصاب شخص آرامش مي بخشد. 

سنگ كهربا از زيباترين سنگهاي موجود در طبيعت است و براي ساخت بدليجات از آن ساتفاده زيادي مي شود. 

  • كهربا براي درمان آسم و بيماري هاي تنفسي و آلرژي استفاده مي شود.

  • كهربا داراي انرژي الكتريكي منفي است و بنابراين براي وارد كردن انرژي و قدرت به دارنده آن مفيد است. با مالش بر لباس مي توان آن را شارژ كرد.

  • كهربا انرژي آرام بخش و سبكي مي دهد كه همزمان هم آرام كننده و هم انرژي زاست.

  • سنگ كهربا با بيرون كشيدن انرژي منفي از محيط آنرا پاكسازي كرده و به همين روش دردهاي فيزيكي بدن را تسكين مي دهد.

  • منبع : https://www.javaheribina.com

  •  

خواص سنگ ياقوت در ساخت بدليجات

۱۰ بازديد

ياقوت يكي از سنگهاي قيمتي است كه در ساخت جواهرات و بدليجات استفاده مي شود. ياقوت در رنگ قرمز تيره و آبي كبود وجود دارد. 

ياقوت به دليل ويژگي ساختاري و مغناطيسي اش جريان خون را تقويت مي كند و بر اندام هايي مثل قلب موثر است و باعث تقويت غدد مي شود. بر اساس گفته محققان، استفاده مداوم از اين سنگ، فشار خون خيلي پايين را افزايش مي دهد و بي حسي و رخوت را از بين مي برد و جريان خون را در ناحيه چشم ها به گردش مي اندازد. 

سنگ ياقوت قرمز شفاف بعد از الماس و زمرد گرانترين سنگ هاي موجود در طبيعت است. 

سنگ ياقوت يكي از زيباترين سنگ هاي موجود در طبيعت است كه در ساخت انواع زيورآلات از آن استفاده مي شود.  انواع انگشتر و گوشواره و دستبند و سرويس هاي گران قيمت به عنوان پايه براي نگين هاي زيباي ياقوت به كار مي رود. 

اين سنگ هرچه درشت تر و سرخ تر باشد گران قيمت تر است. بايد توجه كرد كه اين سنگ بسيار حساس است و نبايد بر آن فشار وارد شود و مواد شيميايي مثل پاك كننده نقره برايش ضرر دارد. همچنين نبايد حرارت ببيند چون باعث تغيير رنگ و شكستگي آن مي شود.